De stichting wordt bestuurd door een algemeen bestuur.
Uit het algemeen bestuur wordt een dagelijks bestuur gekozen.
De samenstelling, verkiezings- en benoemingsprocedure, bevoegdheden en vergoedingen van zowel het algemeen als het dagelijks bestuur is geregeld in artikel 5 van de statuten van de stichting. De statuten kunt u hier downloaden of door in het menu naar downloads te gaan.
Dagelijks bestuur:Siemen van Berkum (Voorzitter)
Taken:
- Leiden van de vergaderingen van het bestuur;
- Initiatieven nemen;
- Coƶrdineren en uitvoeren van bestuurswerkzaamheden;
- Vertegenwoordigen van de stichting naar binnen en buiten.
Saskia Winia(secretariaat)
Taken:
- Schrijven van brieven en andere stukken namens de stichting;
- Archiveren en ontvangen van (verzonden) brieven en documenten;
- Maken van verslagen en notulen van de diverse vergaderingen, zoals de bestuursvergaderingen.
Ruud Kuiken(Penningmeester)
Taken:
- Bijhouden van de financiƫn;
- Doen en ontvangen van betalingen;
- Maken van een financieel jaarverslag en een begroting;
- Bewaken en plannen van de uitgaven van het bestuur.
Rudie van der Weij (Bestuurslid huisvesting)
Wiepke Wierda (Bestuurslid Algemene Zaken)